Op weg naar Parijs

19 juni 2006

Hoe het begon

Ooit woog ik 89kg en snakte ik naar adem toen ik ook maar een beetje bewoog. Dankzij Canvas is dit verleden tijd.
Eind november 2005 daagde Canvas voor het programma Over Leven, sedentaire mensen om de marathon van New York te lopen.
Meedoen aan de selecties was de boodschap. spijtiggenoeg voldeed mijn profiel niet aan de vereisten. Hoedanook, ik was samen met 15 anderen tot de eindronde geraakt.
6 van de eindronde-afvallers, namen de uitdaging aan om toch te trainen en mee te doen aan de 20km van Brussel (28 mei ll). 2 daarvan deden ook mee.
Onze perikelen zijn te raadplegen op http://20km.blogspot.com

Vanaf vandaag doe ik het spijtiggenoeg alleen verder. Met spijtiggenoeg wil ik zeggen dat Peter afgehaakt heeft voor een grotere afstand.
Volhardend in de pijn (lees : ik ben een koppige Westvlaming die niet wil plooien), ga ik door naar de Marathon afstand.
Dead line : 15 april 2007 : "marathon de Paris"

Veel leesplezier op deze lopersblog