Op weg naar Parijs

06 augustus 2006

Het internet dipje

Dank u Peter.
Vorige maand kreeg ik het gevreesde blog dipje. Door continu alleen te gaan lopen en weinig contact te hebben met andere runners, kreeg ik de indruk dat het invullen van de blog eigenlijk bijna geen zin had. Dit heb ik trouwens nog van andere mensen gehoord die vroeg of laat eens een "blog-dipje" krijgen.
Maar Peter hielp me er bovenop. Dit door zich af te vragen of ik gestopt was.
De tijdelijke blog-stop betekent echter niet dat ik met lopen gestopt ben.
Momenteel loop ik 3 x per week. Harder trainen wil ik niet, uit vrees voor mijn knie. Vanaf begin januari wordt het wel intenser, zoniet zal ik hoogstwaarschijnlijk Parijs niet halen.
Tussentijd zijn er wel enkele wedstrijden gepland, kwestie van de gewoonte niet kwijt te spelen :
  • 26/08 : dwars door Grijsloke, voor de afstand twijfel ik nog : 7 km indien ik de week erna de halve marathon van Evergem loop, 10 mijl indien ik Evergem niet loop
    Hierna zal ik zeker een week kalmer aan moeten doen gezien het een uiterst zwaar parkoer is
  • 02/09 : halve marathon Evergem
  • 15/10 : dwars door Hasselt samen met collega's
De bedoeling is nog steeds gewoon uitlopen zonder blessures, voor tijden zien we later nog wel

Kortom, dank u Peter dat je me moed gegeven hebt om mijn blog opnieuw op te nemen.
We zullen ons best doen