Op weg naar Parijs

08 augustus 2006

Op weg naar de werken

1u27; 13k33; 9,1 km/u; 6m35/km; 165bpm

Een collega van mij is enkele dagen geleden verhuisd naar een 5-tal km van bij mij 't huis. Ideale afstand om effe naar zijn nieuwe woonst te joggen. Naar het schijnt zouden er nog heel wat veranderingen moeten gebeuren.
Op 200 m van zijn nieuwe woonst kwam ik hem tegen, hij in de auto, ik al joggend. Hij was niet 't huis. Zijn oude woonst moest nog gereinigd worden vooreleer de akte van verkoop van deze geleden kon worden. Volgende keer beter.
Maar verder joggen naar huis via de Schelde dus.
Mijn training : 15 min opwarmen bij +/- 153 bpm (ong gemiddelde tussen 145 en 160). Wat stretchen + 45min à +/-170 bpm, vervolgens cooling down à 145 bpm, in principe ook maar 15 min, maar gezien ik 't huis moet geraken, heeft het wat langer geduurd.

Volgende : woensdag : 80 à 120 min bij 153 bpm (ik probeer weer mini 13 km te halen)