Op weg naar Parijs

18 oktober 2006

Intensieve duur


1u05; 11km; 12,2 km/u; 5m53/km; AHR 164

1ste intensieve duurtraining volgens schema
15 min opwarmen à 9,8 km/u voor AHR 153
32 min boven anaërobe drempel à 11 km/u voor AHR 172
naar huis lopen à 8,9 km/u voor AHR 153

Deze namiddag had ik een half dagje verlof genomen om samen met vrouw en kids van het mooie weer te genieten. Terwijl we boodschappen deden, hebben we maar beslist om eventjes binnen te springen in de Decathlon.
Daar heb ik mijn eerste "aangepaste" runners T shirt gekocht. (de mijnen is wel lichtgrijs in plaats van oranje zoals op de foto)
Toen we 't huis kwamen, heb ik hem maar aangetrokken. Ken kon het niet laten.
Het is training 2 van mijn schema geworden.
Hoedanook : het verschil is imens : veel comfortabeler dan de traditionele katoennen T shirts die lekker het zweet opnemen.
Ik weet wat gevraagd aan de sint

1 Reacties:

  • Heb je maar één T-shirt gekocht in Decathlon? Dat kan toch niet! Ben benieuwd naar de oogst!

    By Anonymous Anoniem, at 18/10/06 20:32  

Een reactie posten

<< Home