Op weg naar Parijs

14 oktober 2006

De ultieme crosstraining

Gisteren heb ik de ultieme crosstraining gedaan.
Of het de ideale voorbereiding voor Hasselt was, daar heb ik wel ten zeerste mijn twijfels over.
We hebben namelijk met Flint een concert gegeven in het OC van Heule.
Het was een leuk bal vanaf 20u30 (met eerst een folkdans initiatie) vervolgens een Doornikse (nogal traditionele) groep en als afsluiten Flint.
We speelden van 22u30 tot 1u.
Het was leuk, maar we waren bekaf. Af en toe voelde ik mijn hartslag goed stijgen : een goede conditietraining dus.
Er was maar 1 nadeel aan die conditie training : ondanks het opstaan pas om 10u30 vanmorgen ben ik nog dooooooooodop

Parijs : nog maar 6 maand !

extra : net een ChampionChip besteld op www.championchip.be ipv er steeds 1 te huren (voor de liefhebbers er is ook een .nl of .com website)