Op weg naar Parijs

11 oktober 2006

De russen vermijden in Brussel

Het was weer wat te laat 't huis om te gaan lopen.
Dankzij het brussels verkeer heb ik meer tijd nodig gehad om Brussel te doorkruisen dan naar huis rijden en dit laatste stuk is wel een kleine 100km lang.
Hoe de files overleven : SMS gesprekken voeren met 4 russen. Of beter gezegd : dank u Julie om mij de overstreste mede file genoten te doen overleven. We hebben een kleine SMS chat gehouden terwijl ik door Brussel raasde aan een snelheid van een halve rups.
En dit ondanks de 4 russen die Julie op bezoek heeft. Hopelijks komen die niet al te snel over

2 Reacties:

  • graag gedaan :-) Ik heb ervan genoten: 't gedacht aan ellenlange files terwijl ik lekker in mijn zetelke zat...toch veilig thuisgeraakt, da's 't belangrijkste! 'k Hoop voor u dat je niet elke dag door brussel moet, anders zou ik dringend een verhuis overwegen! Wij hebben er nooit last van, de metro rijdt ondergronds he, op 15 min. van en naar het werk. Jochei!

    By Anonymous Anoniem, at 11/10/06 23:02  

  • hebben jullie daar nog werk voor niet Brusselaars ?

    By Blogger Bruno, at 13/10/06 10:43  

Een reactie posten

<< Home