Op weg naar Parijs

09 oktober 2006

Merci Sigma

Blijkbaar willen mijn collega's en mijn bazen niet dat ik goed presteer volgende zondag. Het is 23u07 en heb net gedaan met mijn werk ter voorbereiding van een training bij een grote klant morgen avond.
Mijn voornemen om rond 22u in bed te liggen is al mislukt en als ik de ademhaling van onze jongste (Manau) hoor, zal ik vanacht nog een paar keer mogen opstaan. Een goed weekbegin zit er dus al niet in.
Daarnaast had ik vanmiddag ipv een licht slaatje een zwaar belegd broodje besteld (gisteren een Duvel te veel en daardoor niet meer kunnen schrijven op het bestelformulier ?) en deze ligt me ook al op de maag.
Wat heeft de rest van de week nog in petto voor mij ...

2 Reacties:

  • De rest van de week: een gezonde Manau, een schitterende training vanavond bij de klant, een snel verterend broodje, enkele lichte lunches, nog enkele supervoorbereidingsloopjes en als kers op de taart een mooie tijd zondag in Hasselt. Ja toch?

    By Anonymous Anoniem, at 10/10/06 08:51  

  • een week es alles verkeerd doen mag ook wel een keer zenne!

    By Anonymous Anoniem, at 10/10/06 19:27  

Een reactie posten

<< Home