Op weg naar Parijs

19 oktober 2006

VRT

Na het nagelbijten vanwege het bijna niets kopen in de Decathlon, ben ik gisteren gaan lopen met mijn nagelnieuw T-shirt.
Toen drong het tot mij door dat lopen toch leuk kan zijn. En bij mij is dat allemaal gekomen door de TV. Een rare paradox : door het luilekkertoetsel bij uitstek beginnen aan sporten.

Vandaag kreeg ik daarnaast een telefoontje van de redactie van "Brood en spelen", het Radio1 programma dat ons 's zaterdagmorgen wakker maakt (na de natuurlijke kinder-foon)
Die zijn op zoek naar mensen die toch de marathon van New York lopen.
Op het voorstel om mij het vliegtuigtikket + hotelreservering te sponsoren, bleken ze niet happig te zijn. Kortom, het wordt dus toch nog geen marathon in NY. Dan maar wachten tot 15/04/07 in Parijs. Dat zal ook wel leuk zijn.

Het wordt dus nu iedere zaterdag morgen luisteren om te horen of ze toch iemand gevonden hebben. Misschien BeWa of Letman ? Wie weet. Dit worden spannende dagen

1 Reacties:

  • Bruno,
    'k heb inderdaad ook telefoon gehad van Ann.
    Daar ze de blog gelezen had vroeg ze naar 'een dame', dus zal het waarschijnlijk Christella worden.

    By Blogger Bert, at 20/10/06 12:42  

Een reactie posten

<< Home