Op weg naar Parijs

26 september 2006

Kaster Kermis

long run 2u11; 20,93 km; 9,5 km/u; 6m18/km; AHR 155
vorige week : 5u55; 46km; 74.2 kg

Vorig week-end werd Kaster Kermis gevierd. Dit vindt traditiegetrouw het laatste week-end van september plaats en is een samenwerking van de school van Ella en het oudercomité. Kortom, veel voorbereiding en weinig slaap. Daarnaast werd onze computer gebruikt voor de kinderfuif en het was dus enkele dagen blogvrij hetgeen me veel leesplezier zal geven om al de loopblogs van de laatste 5 dagen te lezen.
Vandaag was er een long run van 2u30 gepland. Alles liep gesmeerd tot ong na 1 u : de buikkrampen van de laatste dagen (lees "een gevolg van iets te veel blonde leffes met voldoende bezinksel vorige zondag") kwamen weer opdagen en ik moest dringend stoppen in de frituur van de Heirweg (deelgemeente van Anzegem) met de vraag of de plaatselijke infrastructuur eveneens bruikbaar is voor niet friet-eters ... Een heel vervelende zaak dus.
45 min lopen later, het volgende probleem : de batterij van mijn mp3 speler is plat.
Om het geheel compleet te maken : 10 min later : de benen gaan in staking. Met mijn hartslag was alles OK, hij daalde zelf (vermoedelijk tgv drinken tijdens het lopen), maar de benen wilden niet meer. Het is dan maar slepen geworden tot 't huis.
Volgende week, tijdens mijn laatste long run voor Dwars door Hasselt, een volgende poging voor de 2u30 ?!?

Extra info : het hotel voor de marathon van Parijs is gereserveerd ... echt geen weg terug dus

1 Reacties:

  • Je zegt niets meer over je schouder, is de pijn dan verdwenen? Ik hoop het voor jou. Amai hoor, je maakt wel al werk van Parijs he! Hotel al geboekt ook, vanaf de vrijdag? Wij gaan er binnenkort ook ns naar kijken.

    By Anonymous Anoniem, at 27/9/06 06:38  

Een reactie posten

<< Home