Op weg naar Parijs

14 september 2006

Baaldag met kilovloeken

opwarming : 25min; 3,67 km; 8,6 km/u; 6m58/km; 153 bpm
interval (4 min rollen + 2 rustig) : 69min; 11.95 km; 10,3km/u; 5m48/km; 180 bpm


Het begon al niet goed vandaag, met veel moeite kwam ik uit mijn bed. Tijdens mijn werk had ik eveneens geen fut. Vanavond dan maar gaan lopen : om naar de Ghellinck te lopen deed ik er 5 min meer over dan normaal. Vervolgens een poging van "interval" : sessies van 4 min doorlopen, 2 rustig. Mijn hartslag vloog de 2de sessie al onmiddellijk boven 185. Conclusie : afzien tegen de sterren op.
Bij het rondsurfen zag ik onlangs iemand die een baaldag had (Edith, Elastimam) waarbij ik hoopte dat dit me niet te snel zou overkomen. Blijkbaar was dit besmettelijk.

Op de koop toe, blijf ik steken op mijn gewicht (+/- 75.5). Als ik 2 dagen niet ga lopen, stijgt dat gewicht nog op de koop toe. Het zal dus weer callorietellen worden de volgende dagen, zoniet wordt het streefdoel van 68 voor eind dit jaar onmogelijk. Baaaaaalen

Kortom : een baaldag

1 Reacties:

  • Oei. Normaal gezien zeg ik tegen iemand met een dipje altijd: "chocolade helpt", maar da's misschien niet zo'n goed idee nu? Beter idee: verstand op nul, hele training vergeten, eens goed uitrusten en er morgen of overmorgen met een frisse kop vol goede moed weer tegenaan.

    By Anonymous Anoniem, at 14/9/06 22:14  

Een reactie posten

<< Home