Op weg naar Parijs

21 september 2006

Schouderspijn

1u21; 12,4 km; 9,2 km/u; 6m33/km; 155 AHR

Tussentraining vandaag. Welke weg opgaan ? Laat ons maar het vervolg van de Gapersroute proberen. Het probleem is wel dat hoe verder ik loop, des te langer er moet over gedaan worden om tot het laatste punt te komen. Vandaag : 3,6 km tot startpunt. Daarna 3.1km Gapersrouter + 5,7 km naar huis. Kortom : 12.4km voor 3;1 km gapersroute. Het belooft voor de volgende keer.

Minpunt van de dag : een verschikkelijke schouderpijn. Geen flauw idee waar deze van komt. Spijtiggenoeg kan ik de volgende 2 dagen niet rusten als ik mijn 4 trainingen deze week wil aflopen.
Maandag wordt mijn 1ste rustdag

1 Reacties:

  • Zo ver voor een marathon is een schema nog heel erg flexibel en ik heb mijn lesje wel geleerd hoor: beter een extra rustdag inlassen van zodra je iets voelt dan doortrainen, want dan moet je misschien ongewild 2 weken rusten. Voorzichtig zijn met die schouder!

    By Anonymous Anoniem, at 22/9/06 07:38  

Een reactie posten

<< Home