Op weg naar Parijs

12 september 2006

Gapersroute II

1u50; 16,44 km; 9km/u; 6min42/km; 154 bpm

De laatste weken is me de Gapersroute van Anzegem opgevallen. Volgens internet zou hij 62.5 km lang moeten zijn. Deze loopt dicht bij mij t'huis. Vorige zondag heb ik reeds een poging ondernomen om deze te verkennen in de nabije omgeving. Spijtiggenoeg is de markering zo pover dat ik hem kwijtgespeeld ben. Vandaag dus een 2de poging. En ja het is me gelukt. Ik ben er ergens tussen Tiegem (met zijn befaamde Tiegemberg) en Anzegem op geraakt en heb die gelopen tot aan de kerk in Kaster. Dan was ik nog maar aan 12 km. Gezien mijn streefdoel voor vandaag 14km was, ben ik de Juliaan Claerhoutroute een beetje gevolgd. Toen ik t'huis kwam zag ik 16,44 km staan op de teller. Oeps... 2 km meer dan gepland.
Hopelijks zal dit zich morgen niet wreken.

Volgende keer neem ik de draad op in Kaster richting Gijzelbrechtegem (ook gekend onder de naam Grijsloke, zie mijn laatste loopwedstrijd) en dan naar het uiteinde van Anzegem