Op weg naar Parijs

21 oktober 2006

Veiligheid boven alles

Terwijl ik met een weblogloop-blues 't huis zit, toch bedankt aan Julie om nog ternauwernood mijn teerbeminde proberen te overtuigen voor de loop in Lier, ben ik begonnen met mijn foto's wat te sorteren.
Tussen al die foto's van vechtende, vroetende, roepende, spelende kinderen, ontdekte in nog een bewijs dat niets boven veiligheid gaat.
Toen dook die foto van het Kasterse kanariepietje. Het is wel een feit, dat ik sinds die klederdracht niet meer in de gracht heb moeten springen.

Vanavond wordt een calorierijke avond tgv de huwelijksverjaardag van mijn schoonouders. Morgen probeer ik die caloriƫn en alcohol te verwerken in een intervaltraining terwijl al die Lier-lopers hun spieren ontspannen of beter gezegd laten uitrusten.

Waar zal de volgende weblogloop trouwens plaats vinden ?

1 Reacties:

  • 't Heeft wel wat, het "Kasters kanariepietje". Zou zo een nieuw album in de Suske & wiske collectie kunnen zijn!

    By Anonymous Anoniem, at 21/10/06 22:05  

Een reactie posten

<< Home