Op weg naar Parijs

10 augustus 2006

Doorlopen op de kluis

1u00; 10km33; 10,3km/u; 5min48/km; 172 bpm

Volgend op een SMS'je van B (herrinner jullie, de Canvascrack) zijn we vandaag samen gaan lopen in het Kluisbos.
Het werd een training los van mijn schema. In principe moest ik tijdens een lichte intervaltraining doen, maar laat ons daar eens van afstappen, morgen is een andere dag.
Het werd gewoon gezellig samen joggen gedurende een goede 9 km. Het werden er uiteindelijk 10,33. Het leuke van het verhaal is dat ik gemiddeld op een hartslag van 172bpm heb gelopen. Hetgeen beter is dan de resultaten tijdens de 20km van Brussel (gem 9km/u bij 175 bpm). Blijkbaar is mijn niveau toch verbeterd ondanks het relatief weinig trainen gedurende de laatste maanden.

Het enige nadeel van deze training, is dat ik ben beginnen te twijfelen over de volgende te lopen (trainings)wedstrijden. Wordt het nu de 1/2 marathon van Evergem of van Kuurne
De nacht zal wel raad brengen