Op weg naar Parijs

15 augustus 2006

I'm running in the rain

1u48; 14km; 7.8km/h; 7m30/km; 151 bpm

Al 2 dagen worden mijn trainingen geteisterd door gietende regen. Dit moet je maar eens doen, 1 uur lopen à 10km/u (training van gisteren) op een loodzwaar hellend parcours (verkenning van het parcours van Grijsloke samen met B) en na aankomst 1kg zwaarder wegen.
10 sec later : 2 kg lichter. 2kg regenwater dus.
Het leek alsof het zeewater regende. Het water dat van me stroomde smaakte nl zout. Hoogstwaarschijnlijk een combinatie van regenwater en zweet. Een heel raar gevoel.
Wat me wel plezier deed, is dat ik sneller liep dan de 20km van Brussel aan een lagere hartslag.
Wat me echter zorgen baart, is dat sinds mijn 2u training van vorige week vrijdag, ik een pijn voel in het midden van mijn voet.
Na het week-end was dit voorbij maar nu (vanavond laat), komt die pijn terug. Effe in de gaten houden en zien of de pijn blijft komen of voorbij gaat.
Morgen wordt hoogstwaarschijnlijk een rustdag.