Op weg naar Parijs

28 september 2006

199 dagen om te ademen

1u02; 12 km; 11,4 km/u; 5m14/km; AHR 175

Deze namiddag ging het al iets beter, maar het fut zit er toch nog niet in. Vanavond ben ik samen met mijn teerbeminde naar de kiné geweest. Daar heb ik gevraagd wat de reden zou kunnen zijn van mijn schouderpijn. conclusie : mijn ademhaling loopt verkeerd. De ademhalingsspieren trekken naar mijn schouders (het is iets complexer maar ik herrinner me de juiste uitleg niet volledig)
De volgende trainingen wordt oefenen om te ademen door de buik.
Wanneer ik 't huis kwam, zag ik een SMS van H. met de vraag om te gaan lopen. De hersenen hebben het gehaald op het lichaam. 6 ronden in de Ghellinck om goed af te zien. En sporten helpt, het deed dus deugd en ik voel al iets meer energie.
De boodschap voor vanavond : nog een goede suikerrijke (lees energierijke) frisdrank drinken en vroeg in bed kruipen.

Een extraatje : bij het aandoen van mijn Polar zag ik dat de 200dagen grens naar Parijs doorbroken is. Nog maar 199 dagen te gaan