Op weg naar Parijs

09 september 2006

Bezige bij

Drukke week deze week : 4 x naar Hasselt, hier en daar een avond vergadering + gisteren een optreden met Flint
Gevolg hiervan : deze week maar 26km gelopen en slechts 2 trainingen
Uitdaging van dit week-end : zaterdag + zondag lopen om de mankerende 24 km te joggen om zo aan mijn streefdoel van 50km te geraken.
Eigenlijk mag ik ook niet zeggen dat ik helemaal niets gedaan heb. Mijn gewicht daalt kalmpjesaan (deze week reeds gemmiddeld 600gr af tov vorige week, zit nu gemiddeld over de laatste 7 dagen op 75,7). als ik dit week-end goed oplet (voor 1 keer toch op het eten letten tijdens het week-end) zal ik met een beetje geluk het cijfertje 74 zien tevoorschijn komen op de weegschaal.
Het optreden van gisteren avond : maar 2 pintjes gedronken (en dit is een GROTE prestatie voor een muziekant) en goed doorgespeeld hetgeen mij ook wat calorietjes zal gekost hebben. Dus kan gezegd worden dat dit een soort lichte training was.

1 Reacties:

  • Duimen voor de 74kg! Denk gewoon: de smaak van een pint is misschien super, maar weegt zeker niet op tegen het fantastische gevoel dat je zal hebben als je 74 op de weegschaal zal zien staan! Enneuh, bedankt voor de verwijzing op je blog naar mijn site. Een speciale rubriek, voorlopig helemaal alleen voor mij. Leuk. Maar we zouden nog meer Parijs-runners moeten vinden he!

    By Anonymous Anoniem, at 11/9/06 08:47  

Een reactie posten

<< Home