Op weg naar Parijs

30 augustus 2006

Calibratie Polar

Na veel zoeken heb ik eindelijk een atletiekpiste gevonden in de streek. Blijkbaar is er een rond het voetbalstation van de voetbalclub Zulte-Waregem. Vermoedelijk had ik dit moeten weten zou ik iets meer interesse vertonen in de nationale sport, maar ik vind dit nu eenmaal een idiote sport : achter een bal aan lopen om die dan toch weg te schoppen.
Bref, ik had een atletiekpiste nodig om mijn Polar te calibreren. Het voordeel van een atletiekpiste, is dat 1 ronde een universeel gekende afstand is en Polar aanraadt om de snelheidsmeter te calibreren op 2 km. Niets makkelijker dus dan een atletiekpiste 5 x rondlopen en klaar is Kees. Het enige probleem is dat er maar heel weinig van die pistes te bespeuren zijn bij ons.
Vandaag ben ik er dus in geslaagd.
2 ronden opwarmen
5 ronden calibreren
5,5 ronden verder lopen om toch iets gelopen te hebben
de totale afstand 5,15 km in 28 min.

Morgen wordt het rustiger lopen. Als het lukt voor mijn teerbeminde zal ik samen met H. gaan lopen (de medeloper uit Kaster die eveneens de 7km van Grijsloke uitgelopen heeft)

1 Reacties:

  • 27ste Dwars door Grijsloke

    Op zaterdag 25 augustus 2007 wordt er weer gelopen in Grijsloke, Gijzelbrechtegem (Anzegem - WVL). Zorg dat je erbij bent!
    Bezoek onze website voor meer info én inschrijven.
    mvg
    Het organiserend commité.

    By Anonymous Anoniem, at 17/8/07 14:07  

Een reactie posten

<< Home