Op weg naar Parijs

22 oktober 2006

Calorie week-end

warm up : 0:15:50; 2,4km; 9.4km/u; 6m22/km; AHR 156
interval : 0:40:00; 7km; 10,5km/u; 5m42/km; AHR 172
cool down : 0:11:36; 1.8km; 9.3km/u; 6m26/km; AHR 161

week totaal : 54,26 km


Ben erdoor geraakt zonder teveel kleerscheuren. Het zou trouwens onverantwoord zijn om de caloriƫn van de laatste 48u op te tellen. Gisteren avond chinees. Veeeel te lekker dus alles opgegeten zelf de restjes van mijn teerbeminde die het niet op kreeg.
Vanmorgen : champagneontbijt na een veel te korte nachtrust. Hier heb ik me kunnen bedwingen alhoewel ik de tel van ontbijtkoeken kwijt ben.

Na veel moeite, heb ik dan iedereen kunnen overtuigen om me effe los te laten en te gaan lopen.
Na 100m kreeg ik daar trouwens al spijt van. Dat deed pijn ! Maar die intervaltraining moest erdoor (training 4 van de 12 volgens mijn actueel schema). Gezien ik pas volgende dinsdag weer ga lopen en het daar waarschijnlijk (samen met Julie) een extensieve duurloop zal worden.

Daarna, om af te wisselen na een stevig apperitief, een "lichte" middagmaal : puree + gehakt met een laagje prei ertussen. Het was wederom veel te lekker. Eens gedaan kwam ik tot het besef dat er nog enkele caloriebommen aankwamen : lees taarten voor de verjaardagen van de 3 kinderen.
En ja, het waren bommen. Van caloriƫn althans. Misschien heb ik gisteren Julie's chocolade van de weblogloop niet kunnen proeven, maar daar kreeg ik vandaag een dubbele portie van op de cake gebakken door mijn schoonzus.
De grote vraag : neem ik het risico om me morgenvroeg te wegen of wacht ik daar 2 weken voor ?

1 Reacties:

  • ik zou zeggen een weekje of 3, minstens :-)

    By Anonymous Anoniem, at 22/10/06 19:44  

Een reactie posten

<< Home