Op weg naar Parijs

06 oktober 2006

Tussentijdse samenvatting

Update :
Thanks to BeWa een kleine correctie : ik zal zelf heel snel uit Hasselt moeten terugkeren voor OverLeven ... het is inderdaad volgende week dat OverLeven-Marathon begint



gisteren : 0 km in 0u
vandaag : 0km in 0u

2 rustdagen ingelast. Gisteren ben ik er zelf in geslaagd om rond 22u in mijn bed te kruipen. Resultaat : ik heb alle uithoeken van mijn bed bezocht. Misschien toch beter maar in bed kruipen als ik begin in te slapen voor de krant of TV.

Voor de mensen die zondag niet te laat 't huis zijn (Eindhovenaars, programmeer jullie videorecorder), kan ik 1 TV programma aanraden : Over Leven. Deze gaat over de geselecteerden (ik ben spijtiggenoeg afgevallen in de finale selectie, boehoehoe) voor de marathon van NY.
6 sedentaire mensen zijn met professionele begeleiding sinds eind vorig jaar beginnen te lopen met de bedoeling van de marathon van NY te lopen. 2 hiervan zijn Koen Fillet en Geert Gitaar
De professionele begeleiding bestaat o.a. uit Paul VDB
Er zijn natuurlijk nog andere NY lopers, de gekende BeWa en Cernum natuurlijk.
Een andere afvaller is Peter. Die heeft me het bloggen geleerd

Tijdens mijn startpogingen om te lopen, ben ik dan maar begonnen met de 20km van Brussel te lopen. Voor de mensen die tijd hebben : 20km.blogspot.com, of het verslag van Peter en Bruno.
Het vervolg leek me logisch : de marathon van Parijs (NY is wat ver met de auto)
Na verloop van tijd ontdekte ik dat er nog heel wat andere loopbloggers zijn: Julie (mede Parijs trainster dooe wie het blogvirus doorgebroken is), Koen, Ruthje, Elastimam, marathonmanneke, ... ik geraak de tel kwijt en het ziet er naar uit dat mijn favorieten steeds langer worden...
Die zitten dan nog met het briljante Weblogloop idee ... wanneer zou die trouwens eens in de vlaanders zijn ?

Een laatste woordje voor de Eindhovenaars : laat ze daar de
bloggers kennen, loop iedereen van de straat af ...
Ik kijk naar de verslagen uit ... dit wordt leuke lectuur de komende dagen

2 Reacties:

  • Euh, Bruno...

    ik denk dat je je qua overleven één week vergist hoor
    Vanaf volgende week!!

    By Blogger Bert, at 6/10/06 18:06  

  • Ik zie in je resultaten dat je, zonder dat je het wellicht zelf wist, onbewust reeds aan een web-log-loop hebt deelgenomen, nl de Eurojogging van Harelbeke op 22/04/06 (cfr : mijn blog archief april 06).
    De volgende web-log-loop is in Lier (21/10). we waren toen met een twintigtal web-loggers.
    Volgend jaar organiseer ik er opnieuw ene in West-
    Vlaanderen.
    Hopelijk ben je dan van de partij.
    Loopgroeten !

    By Anonymous Anoniem, at 10/10/06 16:05  

Een reactie posten

<< Home