Op weg naar Parijs

04 oktober 2006

Mandel-Leie-Schelde

51 min; 8km; 9,4 km/u; 6m23/km; AHR 150

We doen verder met de lichte trainingen van 40à50 min. Dit tot de 15km van Dwars door Hasselt
Ik kan het toch niet laten om te gaan lopen om de 2-3 dagen. Het kriebelt te veel.
Daarnaast probeer ik zo vroeg mogelijk in mijn bed te kruipen (lees ong 22u). Probleem voor de komende dagen is dat ik morgen bij Leuven moet zijn om 9u (dus rond 6u45 vertrekken) en vrijdag omstreeks 10u in de streek van Arlon (6u vertrekken). Naar het schijnt is dit niet goed voor het uitrusten.

Vandaag kregen we een folder binnen van de Jogging Tiegem. Nu zaterdag is er in de gemeente naast Kaster een wedstrijd die bij het loopcriterium Mandel-Leie-Schelde hoort. Dit ziet er een leuk criterium uit met 14 westrijden door het jaar geen en dit vnl in de streek dicht bij mijn gemeente. Misschien de moeite waard om er volgend jaar enkele mee te doen.
De wedstrijd van zaterdag is 9km. Het kriebelt om eraan mee te doen ... wat zou ik doen ?
Rusten voor Dwars door Hasselt de 15de of toch deze wedstrijd meedoen als oefenwedstrijd ... het is een moeilijke 2strijd

3 Reacties:

  • Als je zin hebt om mee te doen, waarom niet? Tenslotte zijn je trainingen tegenwoordig ook ongeveer die afstand en je kiest op het moment zelf maar hoe diep je gaat he. Je hoeft niet alles te geven. En dan heb je een oefenwedstrijdje bij. Veel plezier.

    By Anonymous Anoniem, at 5/10/06 06:19  

  • Mocht je de wedstrijd meelopen, niet over je overslagpols gaan, zo kan je waarschijnlijk beide 'dromen' realiseren.
    Soms is rust belangrijker dan training!!

    By Blogger Bert, at 5/10/06 09:59  

  • Als je bv dit wedstrijdje loopt (9K) in het tempo van de DDH (15K) moet dat toch haalbaar zijn hé. Het is toch nog een week.

    cu

    Jan

    By Anonymous Anoniem, at 5/10/06 15:56  

Een reactie posten

<< Home