Op weg naar Parijs

08 oktober 2006

Verkeerde timing

gisteren : 1u01; 10km; 9,7km/u; 6m09/km; AHR 160
weekresultaten : 25,4km in 3 trainingen; gemm gewicht 73.8 (eindelijk onder de 74)

In mijn volle enthousiasme wou ik gisteren de 9km van de hellingloop van Tiegem lopen. Tot plots mijn teerbeminde me 's morgens attent maakte op de generale repetitie voor het optreden van Flint volgende vrijdag in het OC de Vonke in Heule. Deze repetitie vond plaats op het zelfde moment als de westrijd.
Het werd dan maar een uurtje joggen samen met C (de laatste nieuwe loper van Kaster)
Rustig 5 ronden in de Ghellinck met af en toe een kleine versnelling.

Nog 1 rustige week ter voorbereiding van Hasselt en dan kunnen we weer opbouwen

1 Reacties:

  • Elastimarathon .. goed gezien, had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor uw reactie en succes zondag in Hasselt

    By Anonymous Anoniem, at 9/10/06 09:39  

Een reactie posten

<< Home