Op weg naar Parijs

02 oktober 2006

Als het kriebelt ...

gisteren : 43min; 6,9 km; 9.6 km/u; 6m16/km; AHR 161
vandaag : 44 min; 7,2 km; 9,8 km/u; 6m06/km; AHR 158

... moet je sporten
Ik heb het niet kunnen laten, het kriebelde te veel. Gisteren en vandaag eventjes mijn stress uitlopen, en het doet deugd.
Toch geen overtraining ?
Blijkbaar hebben mijn lange nachtrusten van de laatste dagen + mijn extra eten reeds ietwat geholpen. Mijn spieren zeiden wel dat ze nog niet hersteld zijn, dus wordt het de volgende week lichte trainingen zoals gisteren en vandaag. Rusten voor de 15K van Hasselt.
Vanaf morgen begin ik mijn tussentijd traditionele "pasta week" (zij het wel dat het deze keer een "anderhalve week" zal worden, juust is juust zeggen ze bij ons)

Canvas noot :
vandaag een mailtje ontvangen van Peter met een steunwoordje voor de Canvas-NY-marathon-lopers.
Marathon-lopers, ga ervoor! Jullie zijn er bijna...
Voor de curieuzeneuzen : volgende link : overleven - marathon
Jullie kunnen ook kijken naar Over Leven vanaf zondag 15/10. Dan beginnen de uitzendingen over de NY lopers

Daarnaast had Peter nog een motiverend zinnetje voor mijn solo uitdaging als afvaller van de selecties van Canvas. Dank u Peter, dat doet deugd