Op weg naar Parijs

22 augustus 2006

Laatste verkenning Grijsloke

verkenning Grijsloke : 33 min; 6.16km; 11.1km/u; 5min24/km; 175 bpm
recup/cooling down : 21 min; 2.9 km; 8 km/u; 7m29/km; 160 bpm

H. (de man van een oudercomité collega) belde me gisteren op om het parcours van Grijsloke eens te gaan verkennen. Why not. Gezien de rest van de week als rust ingeschreven staat leek me dit geen slecht idee.
Het enige nadeel daarvan is dat we vandaag 6 van de 7 km gelopen hebben in bijna wedstrijd tempo. Ik vrees dat dit zich zaterdag zal wreken. Laat ons hopen van niet. Hoedanook, de rest van de week laat ik trainingsvrij en koolhydraten rijk.
Dit is echter niet zo goed voor mijn dieet. Vanmorgen stond ik op 76,4 kg. Mijn streefgewicht voor volgende week = 75,5 (net boven mijn max BMI). Nu volgt het dilemma : verder afvallen of proberen constant te blijven ...
Het wordt dus eten doseren en hopelijks niet meer te veel af vallen deze week.
Volgende week wordt dus hoogstwaarschijnlijk een strenge eetweek. Het moet niet altijd hetzelfde zijn zekers