Op weg naar Parijs

23 oktober 2006

Foei Bruno

45min; 6km, 8km/u (hartslag ?)
Ochtendgewicht : 75,6 kg (heb het niet kunnen laten om op de weegschaal te gaan staan)

Vanmorgen kwam ik W tegen bij het afzetten van onze oudste aan school. Een vervent voetballer die sinds 1 jaar niet meer voetbalt. Door hem heb ik 5 jaar geleden een hartslagmeter gekocht. Hij was de eerste die me overtuigd had van het lopen op hartslag ipv op gevoel (wat altijd slecht afloopt).
Hij had loopkleren aan. Je kunt het aanvoelen, het begon te kriebelen. Mijn hersenen zeiden "niet plooien Bruno, vandaag is een rustdag". Toen hoorde ik me zeggen : "W., zie je het anders zitten dat ik mee kom?"
W : "het is maar rustig hoor, het is de eerste keer dat ik ga lopen, dus max 6km".
Bruno:"ideaal als begin van de week, kom je me ophalen om 9u ?"
W : "tot straks"
hersenen van Bruno : "Sh....t, heb nu afgesproken, kon je je grote mond niet houden Bruno ?"
En ja, dus toch maar gaan lopen.
En ja, ik had het niet mogen doen : mijn Polar sloeg tilt net voor het starten. (Het is wel al de 3de keer en telkens op zo'n kritisch moment. Toch effe moeten zien naar die garantie.)
Het was dus lopen op gevoel.
Hopelijks zal zich dit niet wreken morgen avond bij de Parijsbuddy-training