Op weg naar Parijs

27 oktober 2006

Awoe antwerpse ring

1:40:30; 16km; 9.6 km/u; 6m16/km; AHR 151

Vandaag stond er een long run van 21km op het programma.
Dankzij die mooie antwerpse ring die ik vanavond in het lang en het breed heb kunnen analyseren evenals de E313, ben ik pas om 20u15 't huis gekomen.
Het was dus moeilijk om voor 22u 't huis te geraken van een long run van 21km.
Kortom : lopen tot 22u en zien hoever ik kom. Op 5 km na ben ik er geraakt. Volgende week zal wat makkelijker zijn om aan de 22km te geraken. Ik moet namelijk niet zo ver weg voor het werk.

Iets anders : voor de eerste keer sinds ik begon te lopen heb ik stijve benen ! Die oefening van gisteren is niet zo ideaal bij koud weer vrees ik. 3 min stappen na 8 min snel lopen. Het stappen zal niet ideaal zijn. Gevolg hiervan : vandaag bij het stretchen : krampen in mijn linkerbeen.
Oeioei. Gelukkig is er morgen een (loop)rustdag om te recupereren

2 Reacties:

  • Long drive in plaats van long run dus. Nogal frustrerend zou ik zo zeggen! Misschien kwam die kramp wel van het te lang op gas- en rempedaal duwen?

    By Anonymous Anoniem, at 27/10/06 23:01  

  • vervelend hé, die fileproblemen. Toch knap dat je het nog op een lopen hebt gezet, ik zou het waarschijnlijk al lang opgegeven hebben :-)

    By Anonymous Anoniem, at 28/10/06 20:22  

Een reactie posten

<< Home