Op weg naar Parijs

28 oktober 2006

Het is bewezen

Vandaag : rustdag

Het is bewezen dat ik er was op Dwars door Hasselt.
Voor de mensen die twijfelden, het fotomateriaal is gevonden. Zij het wel na uren zoekwerk tussen de foto's van dwars door Hasselt
Naast het championchip gebeure, hebben ze nog iets te ontdekken in Hasselt : foto's op basis van rugnummer. Nog veel werk voor niet mensen dus
Trouwens : ik ben de man met de pet.

Voor de Etten-leurders : veel plezier morgen met de halve
Ben benieuwd naar alle veslagen en resultaten

4 Reacties:

  • 'k Vrees dat er nog vele jaartjes moeten passeren voor ze daar in 't verre Limburg van 't bestaan van allerlei handige zaken!

    By Anonymous Anoniem, at 28/10/06 23:19  

  • afweten (dat laatste woord was ik vergeten schrijven)

    By Anonymous Anoniem, at 28/10/06 23:19  

  • Niet lachen met de liiiimbuuurgers hoor. Heb daar veel collega's wonen

    By Blogger Bruno, at 28/10/06 23:25  

  • Inderdaad, niet vergeten: alle wijzen komen uit het oosten hé! Het duurt alleen wat langer eer ze er zijn.

    Bruno ik bewonder je moed. Ik had het na foto 300 al opgegeven.

    CU

    By Blogger Jan, at 29/10/06 10:25  

Een reactie posten

<< Home